CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

"Wahai Tuhanku, berikanlah ampun dan kurniakan rahmatMu"



Wednesday, May 19, 2010

Penangan Pose - ngantuk pepagi

Assalamualaikum..



hari ni hari ke 2. aku pose..tinggal 25 hari lagik..huwaaaa..byknyer kena ganti..rase sosak bila tgok angka yag byk tu..tpi xper..akan ku cuba langsaikan sebelum Ogos ni..InsyaAllah..hutang ngan Allah..kena cepat selesaikan..kot2 tetiber aku dijemput di tengah jalanraya...aduh takutnyer...

Bercakap pasal pose..pagi tadi masa drive..rase mengantuk sesangat...puas aku jengil2kan mata aku..bukk radio kuat2..tpi x jaln jugak...nk mkn n minum x leh..pose..aper yg aku buat aku bukk channel radio satu2..lagu best..aku bukk kuat2..mslhnyer xder yg best pun..ngantuk jugak...aku dok fikir kalu mcm ni gayanyer hari2..mau satu hari aku tersondol kereta kat dpan..uittt..barang dijauhkan...amin..kekwan any tips maaa????

4 comments:

  1. jika terasa mengantuk sangat2... saya cadangkan akak nyanyi lagi NEGARAKU kuat2... jerit sepenuh hati... pasti segar punya...

    ReplyDelete
  2. ceh tak releven punya suggestion la...utk elakkan akak ngantuk n langgar orang, apa kata akak berhentikan kereta tu tengah2 jalaraya tu n keluar jalan2..hahaha memang akak takkan langgar bumper kereta orang tapi orang lain yang akan langgar n akak kompom takkan ngantuk...:)

    ReplyDelete
  3. hahaha..confirm lepaih tu akk terus tido...walking in sleeping ....hai..penyakit2...smpailah akk pencen..bila nak pencen..lamenyer lagikk...huwaaaa

    ReplyDelete