CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

"Wahai Tuhanku, berikanlah ampun dan kurniakan rahmatMu"



Monday, May 31, 2010

HAPPY BIRTHDAY MY GIRLS- AINA & AMIRA



Syukur alhamdulillah..masih sihat dan meneruskan kehidupan bersama-sama kawan2ku n keluargaku. Hari ni 31 MEI 2010 genaplah si nakal Aina Nafissa berumur 5 Thun.. hari ni celebrate kat Tadika sajer...kitaorg hantar kek n goodies untuk kawan2 Aina...punyalah gembira si Aina...nak tido pun x leh..asyik tgok goodies dier n kek dier tuhh...senang buat kat Tadika dier..biar Aina raikan bersama2 ngan kawannyer..

Esoknyer pulak 1 JUN 2010 si kakak yang 'chubby' Amira Syazeera akan genap 9 tahun...elok jugak bila birthday dekat2 nih..senang nak ingat..tpi kosnyer jdik besar...tpi tak aper...biar duit abis kat anak2 dari abis kat benda2 x berfaedah..yelah mamanyer suka sgt shopping...(thun nie dah kurang sikit kot)...InsyaAllah kitaorg akan buat majlis Hari Lahir di rumah...kesian pulak dier buat muka kesian bila tanya tak buat apa2 ke birthday dier tahun nie...biarlah dier celebrate dengan kwan2nyer yg cukup ramai kat taman nih..p/s..si Mira ni ramai kawn n peramahlah pulak...normally every year kitorg sambut dgn mkn kat luar ajer...x bole beria2 sgt..yelah kan celebrating tu amalan Yahudi....

oklah..kepada kedua2 anak2ku..semoga menjadi anak yang mendengar kata, beriman, taat, mendoakan mama n ayahnyer di akhirat kelak...berjaya di dalam kehidupan ini..InsyaAllah

Semoga PANJANG UMUR n HAPPY BIRTHDAY MY GIRLS..................................actually hadiah diorg x beli lagik..tak tahu nak beli aper...nnti le fikir...bila dapt ilham...hehehehe

No comments:

Post a Comment