CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

"Wahai Tuhanku, berikanlah ampun dan kurniakan rahmatMu"



Tuesday, June 8, 2010

Cuti sekolah oh cuti sekolah

Dah masuk bulan 6...cuti sekolah pun bermula..rutin biasa yang anak2ku akan tanya.."kita tak pgi mana ke ma? duduk hotel best..ada kolam renang..."..ayat2 baik anak2ku untuk berjln2..tpi kitorg tidak plan kemana2 coz byk no nyer jemputan kenduri kawin bulan ni...this week ajer penuh ngan jemputan...minggu dpan nak blik kg pulak..ada kenduri jugak..so anak2..kita jaln2 blik kg ajerlah..best jugak bila lama dah blik kg nih...kalau bole dok seminggu kat kg pun bole..tpi biasalah..suamiku...times is money ... tidak boleh dituang...huhuhu

Dilema bila diorg dok kat rumah..kena buat rules kat diorg nih...pagi mesti sembahyng...buat kerja tuisyen dulu...then baru bole main games... kena bagi jugak kat bebudak nih..daripada diorg merayau kat rumah org lain..kitaorg x percaya lepas bebudak ni main2 kat luar...yelah 'crime scenes' sekrg banyak berlaku..bimbang jugak berlaku apa2 kat anak2ku..bak kata org..malang x berbau...bila anak2 membesar..lagilah macam2 perangai ...anak2...
Minggu depan ajerlah..kalau ada masa kitorg cadang bwk tngok wayang...itupun ikut masa ayah dia...p/s..kerja yah jgn x kerja...

No comments:

Post a Comment